1. Zodpovednosť voči klientom

  • Realitná kancelária musí konať vždy v najlepšom záujme klienta, s maximálnou starostlivosťou, kompetenciou a čestnosťou.
  • Každý klient má právo na rovnaké zaobchádzanie, bez ohľadu na jeho pohlavie, vek, rasu, náboženstvo, sociálny status či iné diskriminačné faktory.
  • Zmluvné podmienky, služby a poplatky budú klientovi vždy jasne, transparentne a zrozumiteľne vysvetlené.


2. Profesionalita
  • Každý maklér realitnej kancelárie je povinný neustále zvyšovať svoju odbornú kvalifikáciu a sledovať aktuálne trendy na realitnom trhu.
  • V komunikácii so zákazníkmi, partnermi a konkurenciou je potrebné zachovávať profesionálny a zdvorilý prístup.
  • Všetky vykonávané činnosti musia byť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a medzinárodnými normami.


3. Transparentnosť a pravdivosť informácií
  • Informácie o nehnuteľnostiach (stav, cena, právne náležitosti) musia byť vždy pravdivé, presné a aktuálne.
  • Zákazníkovi nebudú zamlčané žiadne podstatné skutočnosti, ktoré by mohli ovplyvniť jeho rozhodovanie.
  • Realitná kancelária sa zaväzuje vyhýbať klamlivej reklame alebo zavádzajúcim informáciám.

4. Ochrana dôvernosti údajov
  • Osobné údaje a informácie klientov sú prísne dôverné a budú použité výhradne na účely súvisiace s poskytovaním realitných služieb.
  • Realitná kancelária sa zaväzuje dodržiavať zákony o ochrane osobných údajov a GDPR.

5. Férová súťaž
  • Realitná kancelária bude vždy konať v duchu férovej a čestnej súťaže, bez poškodzovania konkurencie.
  • Neprípustné je šírenie nepravdivých informácií o konkurenčných kanceláriách alebo ich službách.
  • Spolupráca s inými realitnými kanceláriami bude založená na vzájomnom rešpekte a profesionálnom prístupe.


6. Riešenie sporov
  • V prípade konfliktov či sťažností zo strany klientov bude realitná kancelária postupovať s maximálnou snahou o zmierlivé a spravodlivé riešenie.
  • Je potrebné vytvoriť interný proces na riešenie sťažností a podnetov, aby boli klienti vypočutí a ich problémy riadne riešené.


7. Ochrana dobrého mena realitnej kancelárie
  • Každý zamestnanec sa zaväzuje chrániť dobré meno realitnej kancelárie vo všetkých aspektoch svojej činnosti, vystupovania a komunikácie.
  • Neprípustné sú neetické praktiky, ktoré by mohli poškodiť reputáciu kancelárie alebo realitného biznisu ako celku.


8. Sociálna a ekologická zodpovednosť
  • Realitná kancelária podporuje udržateľný rozvoj a environmentálne šetrné riešenia pri sprostredkovaní nehnuteľností.
  • Kancelária sa zaväzuje prispievať k rozvoju miestnych komunít a podporovať projekty, ktoré zlepšujú kvalitu života v danom regióne.


9. Neustále zlepšovanie služieb
  • Realitná kancelária bude pravidelne zbierať spätnú väzbu od klientov a na jej základe zlepšovať svoje služby.
  • Otvorene prijíma nové inovácie a technológie, aby zabezpečila čo najvyšší štandard služieb pre svojich klientov.

Záver

Tento etický kódex je záväzný pre všetkých zamestnancov a spolupracovníkov realitnej kancelárie. Dodržiavanie týchto princípov je základom dlhodobej dôvery klientov a úspešného fungovania kancelárie na trhu.

reality-trnava.sk

Naša kancelária zabezpečuje služby v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností, od prvého kontaktu, kvalitný marketing a na mieru šitú stratégiu, právny, finančný servis a poradenstvo až po prepísanie energií, prepis a odovzdanie nehnuteľnosti najmä v Trnave a širšom okolí.
Svoje služby poskytujeme spokojným klientom už od roku 2007, celých 17 rokov pod brandom známej, medzinárodnej siete realitných kancelárií, momentálne pod menom reality-trnava.sk.
Zmenilo sa meno, poznatky, hodnoty a vízie zostali.
17 rokov lokálnych skúseností, stovky spokojných predávajúcich, kupujúcich, prenajímateľov a nájomcov, hodnotovo pro klientsky orientovaný, pred predajný a popredajný servis, s dôrazom na potreby zákazníka.
Víziou je ponúkať vždy o niečo vyšší štandard služieb, ktorý je založený na neustálom vzdelávaní, nových postupoch, inováciách a technickom pokroku, predovšetkým však na profesionálnom, individuálnom a najmä ľudskom prístupe.

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Dotknutá osoba v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,ZoOOÚ“) potvrdzuje správnosť a aktuálnosť svojich osobných údajov uvedených v kontaktom formulári. Dotknutá osoba týmto čestne vyhlasuje, že udeľuje prevádzkovateľovi svoj výslovný, slobodný, vážny a bezvýhradný súhlas so spracúvaním jej osobných údajov v rozsahu: meno, priezvisko, telefonický kontakt, e-mailová adresa na účel kontaktovania dotknutej osoby ako záujemcu o spoluprácu v informačnom systéme sprostredkovateľa ,,klienti“ počas doby 180 dní od udelenia tohto súhlasu. Dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať tento súhlas so spracovaním osobných údajov rovnakým spôsobom, akým ho udelila. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase pred jeho odvolaním. Práva dotknutej osoby vymedzujú najmä §§ 19 – 30 ZoOOÚ. Práva a povinnosti sprostredkovateľa, ako prevádzkovateľa, vymedzujú najmä §§ 31 – 46 ZoOOÚ. Dotknutá osoba potvrdzuje, že sprostredkovateľ splnil svoju oznamovaciu povinnosť v rozsahu požadovanom ZoOOÚ. Dotknutá osoba berie na vedomie, že na zabezpečenie toho, že spracúvanie jej osobných údajov sa vykonáva v súlade so ZoOOÚ sprostredkovateľ prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov. Sprostredkovateľ bude s osobnými údajmi dotknutej osoby zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi.